عکس های خفن

عکس های خفن

عکس های خفن

عکس های خفن

مصاحبه جنجالی مهناز افشار با جومونگ

عکس و مصاحبه جنجالی مهناز افشارو رشیدپور بابازیگره کره ای . جومونگ...!

[پخش از مرجع عکس  www.pix2pic.blogsky.com]

مصاحبه جنجالی مهناز افشار با بازیگر کره ای جومون سونگ ایل گوگ www.esfahanbax.com

سال گذشته با سفر سانگ ایل گوک به ایران,مهناز افشار و رضا رشید پور با این بازیگر مصاحبه ای داشتند که به درخواست کاربران شما را به خواندن و دیدن تصاویر این مصاحبه دعوت می کنیم.
مهناز افشار:من نمی توانم زیاد سئوال تخصصی بپرسم.فقط دوست دارم حس و حال آقای سانگ را که جلوی دوربین قرار می گیرند ,بدانم.زمانی که از کارگردان صدا,دوربین و اکشن را می شنود و باید یک پلان حسی و عاطفی کنند چه حالی دارند؟
سانگ ایل گوک:برای من سخت ترین موقعیت زمانی است که باید در مقابل دوربین گریه کنم.برای این کار از صبح تمرین می کنم.مادر من یک بازیگر معروف کره ای هستش که همیشه به من می گوید,هر وقت توانستی صحنه گریه و خنده را خوب بازی کنی آن زمان بازیگر خوب شده ای.
مهناز افشار:شهرت ودر کشور شما چطور است؟شناخته شدن در زندگی عادی تان تاثیر گذاشته؟اذیت نمی شوید؟
سانگ ایل گوک:خیلی در زندگی من تاثیر گذاشته است,همانطور که در ایران هوادار دارم در کشور خودم کره نیز هواداران زیادی دارم.به خاطر همین در خیابان های کره نمی توان قدم بزنم یا خیلی وقت ها تصویربرداری فیلم ها و سریال ها با جمع شدن هواداران تعطیل می شود.
مهناز افشار:دغدغه همه بازیگران سراسر دنیا,وارد شدن به سینمای هالیوود هستش که البته این دغدغه من نیست.می خواستم بدانم شما به این موضوع فکر می کنید؟
سانگ ایل گوک:من به هالیوود اصلا فکر نمی کنم و زیاد دوست نخواهم داشت که سینما و هنر کره را رها کنم و پایبند فرهنگ هالیوودی شوم.دوست دارم که سینمای کشورم با بازیگران توانمند کره رشد کند.
نظرات 3 + ارسال نظر
شعلی سه‌شنبه 5 بهمن 1389 ساعت 13:58 http://www.jok1.persianblog.ir

سلام
وب شما را بر حسب اتفاق در اینترنت دیدم و جالبه
در ضمن خوشحال میشم بعد از بازدید از وبلاگ من نظرتون رو در مورد تبادل لینک با من بگید
با تشکر
www.jok1.persianblog.ir

رومینا یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 14:35 http://sosano-z.blogfa.com

ممنون سایت قشنگی داشتید اگر تونستید مطالب جالب تر و قشنگ تری هم بذارید .
با تشکر رومینا

خاطره شنبه 12 شهریور 1390 ساعت 16:59

سلام . میشه لطف کنید بگید این کجاش جنجالی بود آخه؟ این که خیلی معمولی و پیش پا افتاده بود؟!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد