عکس های خفن

عکس های خفن

عکس های خفن

عکس های خفن

سئو و طراحی وب سایت!

سئو و طراحی وب سایت!

سئو و طراحی وب سایت! شاید عنوان عجیب به نظر برسد اما یک وب سایت زیبا و کاربردی برای مشتریان کافی نیست.اگر شما واقعا به حضور آنلاین مشتری خود اهمیت می دهید ، پس از آن سئو در طراحی وب سایت یک ضرورت می شود.با روش های طراحی وب سایت در زیر می توانید سئو را در طراحی وب سایت رعایت کنید و یک وب سایت سئو شده! طراحی کنید.

سئو و طراحی وب سایت!

طراحی وب سایت > کلمات کلیدی > سئو

هنگام طراحی قسمت کلمات کلیدی وب سایت باید به چند نکته اهمیت دهیم کلمات کلیدی وب سایت باید خوانا و واضح باشند توصیه می شود در زیر پست ها قرار بگیرند.

کلمات کلیدی بخش مهمی از سئو و بهینه سازی برای موتور های جستجو می باشند اگر شما با استفاده از کلمات کلیدی اشتباه آغاز کنید، موتورهای جستجو و بازار هدف خود را هرگز پیدا نخواهید کرد.

کدنویسی کمتر سئو بهتر

صدم های ثانیه آن نقدر مهم و تاثیر گذار هستند که تفاوت های سایت ها را رقم می زنند بهتر است سعی کنیم از روش های کوتاه کدنویسی به طراحی وب سایت بپردازیم پس از طراحی حتما زمانی را برای کوتاه نویسی و فشرده سازی فایل های وب سایت قرار دهید.

روند ایجاد کلمات کلید

1. ایجاد یک لیست از کلمات کلیدی بالقوه (یعنی کلماتی را که مرتبط با سایت شما هستند اما بیش از حد مورد استفاده قرار نگرفته است

2. شناسایی ورودی کلمات کلیدی شما را با یک ابزار تحقیق کلمه کلیدی Adwords 

3. نهایی کردن لیست کلمات کلیدی خود را بر اساس تحقیقات (ایجاد یک لیست از هر دو کلمات کلیدی درحالی که گسترده و هدفمند باشد)

4. آماده شدن برای راه اندازی   (انتخاب از 3-4 کلمه کلیدی مرتبط)

قرار دادن کلمات کلیدی در طراحی وب سایت و درونی

کلمات کلیدی عنوان

توضیحات متا و کلمات کلیدی

شعار وب سایت

منو ناوبری

مسیر های ناوبر

h1,h2,h3

لینک ها

لینک های داخلی

URL  ها

نام فایل / پوشه

طراحی ناوبری فرندلی

داشتن یک ناوبری دوستانه اساس ساختار استاندارد سایت برای موتورهای جستجو می باشد بهتر است در بالای صفحه طراحی شوند و از تصاویر نیز برای در نظر گرفتن لینک های ناوبری به هیچ عنوان استفاده نشود.

طراحی وب سایت بهترین روش سئو داخلی

با طراحی وب سایت واکنش گرا در آغوش تلفن های همراه  و تبلت ها صاحبخانه باشید اطمینان حاصل کنید که سایت شما بیش از 5 ثانیه بر روی موبایل بارگذاری و لود نشود فونت های وب سایت را چک کنید و مطمئن شوید که در نسخه موبایل پاره پاره نمی شوند طراحی منوی ناوبری مخصوص موبایل را هرگز فراموش نکنید گرچه سئو سایت واکنش گرا هم مهم است و قبلا مقاله ای را با این نام منشتر کرده ایم.

URL و نام پرونده ها

داشتن یک آدرس سئو که دارای کلمات کلیدی سایت است یک تاکنیک خوب در سئو است که موجب افزایش دیده شدن در موتورهای جستجو می شود هر چقدر آدرس ها توصیفی و دقیق تر باشد بیشتر به سئو سایت کمک می کند.

html5 و سئو

از html5 استفاده کنید تا طراحی وب سایت شما مورد پسند موتورهای جستجو باشید هنگامی از تگ های مفهومی html5 استفاده می کنید مرورگر به راحتی قسمت های مختلف وب سایت را تشخیص می دهد البته مطمئن شوید که از تگ های مفهومی در طراحی وب سایت به درستی استفاده کرده اید و هنگامی که هیچ یک از عناصر html5 نمی توانند در طراحی وب سایت به شما کمک کنند بهتر از تگ div استفاده کنید زیرا بازه ی بیشتری نسبت به تگ های دیگر html دارد.

به کارگیری تصاویر در هنگام طراحی وب سایت

تصاویر اغلب در سئو نادیده گرفته می شوند اما نقش خود را در جذابیت وب سایت به خوبی ایفا می کنند. شما نیاز به بهینه سازی تصاویر خود دارید تا زمان بارگذاری را سریعتر کنید و پس از آن در دید موتورهای جستجو قرار بگیرید.

حجم تصویر مطلوب است در هر وب سایت از 30-100KB و بهترین رزولوشن 72dpi است گرچه در بعضی از وب سایت های بررسی سئو نیز این حجم برای تصاویر زیاد در نظر گرفته می شود.

طرح های فانتزی و سئو

سعی کنید در طراحی وب سایت از به کار بردن ایده های فانتزی و غیر طبیعی جلوگیری کنید زیر باید در سایت همان چیزی را ارائه دهید که موتورهای جستجو توسط کاربر به این منظور به وب سایت مراجعه کرده اند به طور مثال مکان های بیش از حد برای تبلیغ و یا استفاده از عکس های برزگ و فانتزی برای طراجی چذابتر و زیباتر در صفحات اصلی, شاید در نگاه اول وب سایت شما زیبا باشد اما فراموش نکنید که به صورت استاندارد و کمی استفاده ملایم تر از تصاویر و غیره هم می توان این طرح را ایجاد کرد و از سئو خوبی برخوردار بود.

سئو و شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی باید بخشی از استراتژی سئو و بهینه سازی سایت محسوب شوند یک بستر قدرتمند برای لینک سازی استاندارد وب سایت است که در بهترین حالت اشتراک گذاری مرتب و مداوم مطالب سایت در شبکه های اجتماعی است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد