عکس های خفن

عکس های خفن

عکس های خفن

عکس های خفن

ماجرای آمپول زدن جناب خان در خندوانه!

ماجرای آمپول زدن جناب خان در خندوانه!

وقتی جناب خان وصیت می کند

در ابتدای برنامه خندوانه در روز جمعه ( 9 مرداد ) ، رامبد جوان شادی این برنامه را که با حضور چند تن از اهالی سرابان بلوچستان همراه بود به همه ی مردم درجه یک سیستان و بلوچستان تقدیم کرد.

در قسمتی از خندوانه ، کاظم کهنمویی به عنوان کمدین وارد صحنه شد و کاملا حرفه ای داستان برخی از اساتیدی که در اطرافمان می بینیم را روایت کرد و رامبد جوان وقتی کمدین برنامه رفت ، گفت: این درست نمونه استاد هایی که همه چیز درس می دهند ولی هیچ چیز نمی دانند بود.

س از این بخش رامبد جوان مسابقه داخل استودیو را که به گفته خودش برگرفته از برنامه قند پهلو بود ، اجرا کرد .به این صورت که او مصرعی از اشعار معروف را می خواند و سپس فرد شرکت کننده باید همان موقع ادامه ای را از خودش برای آن شعر بگوید.این اشعار توسط شرکت کنندگان صحنه های کمیکی را در برنامه رقم زد.
در قسمتی دیگر جناب خان که سرماخورده بود حاضر شد و رامبد جوان شروع کرد به توضیح طریقه مصرف داروهایی که دکتر به او تجویز کرده بود، وبعد از رسیدن به استامینوفن کدئین عنوان کرد چرا کدئین؟و بعد با تأمل و تعجب گفت شاید لازم بوده که دکتر تجویز کرده است. جناب خان نیز خطاب به رامبد جوان گفت: چیه؟ نکنه می خواهی روی حرف دکتر حرف بزنی؟برچسب ها آقای جناب خندوانهاکبر عبدی و نصرالله رادش کمدین‌های جدید برنامه خندوانهبرنامه خندوانهبرنامه خندوانه 94برنامه خندوانه جناب خانبرنامه خندوانه دانلودبرنامه خندوانه زمان پخشبرنامه خندوانه سری جدیدبرنامه خندوانه مهران غفوریانتاریخ پخش خندوانهجناب خان خندوانه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد