عکس های خفن

عکس های خفن

عکس های خفن

عکس های خفن

چگونه از بلاک اینستاگرام خارج شویم

چگونه از بلاک اینستاگرام خارج شو,یم,رفع سریع ریپورت در اینستاگرامرفع بلاک فالو در اینستاگرام,نرم افزار رفع ریپورت اینستاگرام,چگونه از بلاک اینستا در بیایم,خارج شدن از ریپورت در اینستاگرام,دانلود برنامه رفع ریپورت اینستاگرام,خارج شدن از بلاک موقت در اینستاگرام,خروج از ریپورت اینستاگرام

چگونه از بلاک اینستاگرام خارج شو,یم,رفع سریع ریپورت در اینستاگرام,رفع بلاک فالو در اینستاگرام,نرم افزار رفع ریپورت اینستاگرام,چگونه از بلاک اینستا در بیایم,خارج شدن از ریپورت در اینستاگرام,دانلود برنامه رفع ریپورت اینستاگرام,خارج شدن از بلاک موقت در اینستاگرام,خروج از ریپورت اینستاگرام

در این مطلب سایت وب سیتی یاد خواهیم گرفت که چگونه از بلاک اینستاگرام خارج شویم 

رایج ترین سوال ها:

 

چگونه از بلاک اینستاگرام خارج شو,یم,رفع سریع ریپورت در اینستاگرام,رفع بلاک فالو در اینستاگرام,نرم افزار رفع ریپورت اینستاگرام,چگونه از بلاک اینستا در بیایم,خارج شدن از ریپورت در اینستاگرام,دانلود برنامه رفع ریپورت اینستاگرام,خارج شدن از بلاک موقت در اینستاگرام,خروج از ریپورت اینستاگرام

 

مشکل کامنت گذاشتن در اینستاگرام
علت گذاشتن کامنت بیش از حد در یک بازه زمانی میباشد ! خوشبختانه این نوع بلاک و ریپورت بعد از ساعاتی درست میشود و جای نگرانی ندارد.

 

فالو نشدن در اینستاگرام
در این مورد دو علت وجود دارد. یکی اینکه ممکن است فالویینگ شما ۷۵۰۰ نفر رسیده باشد در این صورت نمی توانید فالو کنید.مورد دوم فالو کردن بیش از حد در یک ساعت یا در یک روز این بلاک را به ارمغان می اورد.

رفع بلاک اصلا در این نوع رپیورت مشخص نیست ممکن است ۱۲ ساعت ۱ روز یا یک هفته یا چند ماه به طول انجامد. قبل از اینکه به این نوع ریپورت دچار شوید از فالو کردن بیش از حد خودداری کنید.

 

رفع بلاک لایک در اینستاگرام
علت اصلی این بلاک لایک کردن با سرعت بالا و تعداد بالای لایک در یک ساعت یا یک روز می باشد! پس لایک های خود را کنترل شده بزنید !

 

سایت من و تو اوکی
مشکل انفالو نشدن در اینستاگرام
این مورد نیز مثل موارد قبل می باشد . پس زیاد انفالو نکنید! پیشنهاد بنده ساعتی ۷۰ تا ۱۰۰ نفر می باشد
پرسش و پاسخ های  محدود شدن در اینستاگرام

آذر ۳, ۱۳۹۴ آموزش و ارتباطاتیکی از مشکلات متداول این‌روزهای کاربران اینستاگرام، مواجه شدن با محدودیت‌هایی نظیر عدم امکان ارسال کامنت یا لایک کردن زیر پست‌های افراد است. با توجه به محبوبیت بسیار بالایی که اینستاگرام با آن مواجه شده و تعداد بسیار زیاد کاربرانی که در آن فعالیت میکنند،

بازار خوبی برای Spammer‌ها و تبلیغ‌کننده‌ها ایجاد شده است. حضور و فعالیت چنین افرادی در اینستاگرام باعث مشکلاتی در این شبکه شده که مسئولین اینستاگرام را برای حل این مشکل به تکاپو واداشته است.برای جلوگیری از فعالیت روزافزون اسپمر‌ها، به نظر میرسد اینستاگرام الگوریتم‌های جدیدی را به وجود آورده است که سعی در شناسایی و حذف چنین افراد یا اکانت‌هایی از این شبکه‌ی اجتماعی را دارند. این الگوریتم‌ها فعالیت کاربران را رصد می‌کنند و آن‌هایی که فعالیت غیرطبیعی دارند را با محدودیت مواجه می‌کنند.

چه فعالیت‌هایی غیرمجاز هستند؟

ابتدا باید به این سوال پاسخ دهیم که اسپمر‌ها یا ربات‌ها چگونه در اینستاگرام فعالیت می‌کنند؟

معمولا فعالیت آن‌ها به این صورت است که یک اکانت میسازند و بعضی از آن‌ها چند پست را ارسال می‌کنند(البته اغلب آن‌ها این کار را هم نمی‌کنند) و سپس شروع به Follow کردن تعداد زیادی از افراد می‌کنند و زیر پست‌های آن‌ها کامنت درج می‌کنند که اغلب این کامنت‌ها به دلیل این‌که محتوای تبلیغاتی دارند بایک متن خاص و بدون تغییر به تعداد زیادی از صفحه‌ها ارسال می‌شوند.تنها کاری که ما باید انجام دهیم این است که شبیه به این ربات‌ها و اسپمر‌ها رفتار نکنیم!

پاراگراف بالا به نوع رفتار اسپمرها اشاره کردیم. تنها کاری که ما باید انجام دهیم این است که شبیه به این ربات‌ها و اسپمر‌ها رفتار نکنیم! به عنوان مثال نباید تعداد زیادی کامنت در زمان محدودی ارسال کنیم یا تعداد زیادی از افراد را در بدو ورود به این شبکه‌ی اجتماعی دنبال کنیم. باید خودمان را یک کاربر عادی نشان دهیم نه یک ربات یا اسپمر!

ترفند‌هایی که کمک می‌کنند با چنین محدودیت‌هایی مواجه نشویم

۱- اگر تازه با شبکه‌ی اینستاگرام پیوسته‌اید
شروع به Follow کردن و ارسال کامنت و لایک کردن به‌صورت پشت‌سر‌هم و غیر طبیعی نکنید. سعی کنید رفتاری شبیه به یک اسپمر نداشته باشید.

در بدو ورود به این شبکه سعی کنید عکس‌هاس و مطالب خود را پست کنید و در فالو کردن عجله نکنید. به عنوان مثال ۱۰ عکس پست کنید البته نه پشت سر هم و بدون فاصله. مثلا هر روز ۲ پست و این روند را تا چند روز ادامه دهید.

پس از چند روز که این کار را انجام دادید، می‌توانید شروع به فالو کردن و کامنت گزاشتن کنید. البته باز هم باید بگوییم که: نه به تعداد زیاد!

۲- پروفایل خود را تکمیل کنید.
یک اسپمر معمولا تمایلی به کامل کردن پروفایل خود ندارد. سعی کنید شما مثل او نباشید! برای پروفایل خود عکس قرار دهید و قسمت‌های مختلف آن را کامل کنید و یک بیوگرافی هرچند کوتاه از خود قرار دهید.

۳- روند ارسال کردن پست‌هایتان را قطع نکنید
سعی کنید به طور مداوم پست ارسال کنید نه اینکه تعداد زیادی را به یکباره ارسال کنید. حتما لازم نیست که هر روز چند پست ارسال کنید ولی حداقل ۲ پست در هفته می‌تواند کافی باشد.

۴- بیش از حد لایک نکنید.
گفته میشود که حد مجاز لایک کردن ۳۵۰ عدد در هر ساعت است ولی توصیه‌ی اکید میشود که حتی به این عدد نزدیک هم نشوید.
سعی کنید کمتر از این‌ها لایک کنید. آیا واقعا ۳۰۰ لایک در یک ساعت لازم است؟
۵- افراد را بدون وقفه Follow نکنید.

در این مورد هم گفته شده که حد مجاز ۲۰ فالو در یک ساعت است ولی باز هم توصیه می‌کنیم به این یکی هم زیاد نزدیک نشوید! افراد را پیوسته و به مرور زمان فالو کنید و البته توجه کنید که نهایتا قادر به فالو کردن ۷۵۰۰ نفر هستید.

۶- کامنت‌های یکسان برای افراد مختلف ارسال نکنید.

اگر چنین کاری را انجام دهید الگوریتم‌های اینستاگرام شما را به عنوان یک اسپمر خواهند شناخت که مدام در حال ارسال تبلیغات خود به این‌و‌آن هستید! چنین خطایی ممکن است شما را از از کامنت گزاشتن محروم کند.

اگر پیامی مبنی بر Action Blocked درسافت کردید، به این معنی است که شما به عنوان یک اسپمر شناخته شده‌اید. سعی کنید موادر یکه گفته شد را رعایت کنید. کاربران مدت زمانی که این شرایط برای آن‌ها طول کشیده را از چند ساعت و البته تا چند هفته گزارش کرده‌اند.

۷- افرادی را که جزو فالورهای شما نیستند را Mention نکنید

با انجام چنین عملی ممکن است شما به عنوان یک اسپمر شناخته شوید. همچنین حتی اگر افرادی که فالور شما هستند را می‌خواهید Mention کنید، نباید این تعداد در هر کامنت بیشتر از ۵نفر باشد.

۸- در استفاده از اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های شخص ثالث دقت بیشتری کنی

اپلیکیشن‌های شخص‌ثالث برای اینستاگرام وجود دارند که ممکن است در صورتی که از آن‌ها استفاده کنید، به جای شما لایک کنند، فالو کنند یا حتی جایی کامنت بگذارند! توصیه می‌شود از اپلیکیشن رسمی اینستاگرام استفاده کنید.

همه‌ی این اقدامات جدید که اینستاگرام انجام می‌دهد برای پاک کردن این سرویس از شر اسپمر‌هاست ولی متاسفانه باعث شده تر‌و‌خشک با هم بسوزند و عده‌ای از کاربران غیرِ‌مطلع و از همه‌جا بی‌خبر، ناخواسته به عنوان اسپمر شناخته شوند و با محدودیت در اکانتشان مواجه شوند. اگر به هر حال با این مشکل روبرو شدید، از این صفحه Instagram Help Center مشکل خود را به گوش اینستاگرام برسانید و البته امیدوار باشید که ترتیب اثر داده شود و سعی کنید از این به بعد مواردی که گفته شد را رعایت کنید.

اگر شما هم تجربه‌ای در این زمینه دارید آن را در قسمت نظرات با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

 

منبع:چگونه از بلاک اینستاگرام خارج شویم و حل مشکل بلاک شدن در اینستاگرام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد