عکس های خفن

عکس های خفن

عکس های خفن

عکس های خفن

قیمت روز طلا و سکه در تهران

با افزایش روز افزون سایت های اطلاع رسانی در اینترنت ، درک ارتباط موضوعی و مفهومی مابین اطلاعات ارائه شده در آن روز به روز از اهمیت بیشتری برخوردار می شود. از این رو سعی کردیم بستری مناسب جهت فراهم نمودن ارتباط و اطلاعات کاربردی را در زمینه قیمت روز و زنده طلا و سکه در بازار آزاد تهران  برای شما عزیزان فراهم آوریم.
رسالت زر توانایی بخشیدن به کاربران گوناگون خود در زمینه طلا و جواهر ایران و افزایس اطلاعات کاربران در مورد خرید طلا است.

ارایه اطلاعات مهم و ارزشمند و ایجاد ارتباط الکترونیکی با تولید کنندگان ، فروشندگان ، بنکداران ، آموزشگاه ها و کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که به هر نحوی با این صنف و صنعت در ارتباط هستند ، یکی از اهدافی است که در رسیدن به آن گام برداشته ایم.

قیمت روز طلا و سکه در تهران را می توانید آنلاین به و صورت روزانه دنبال کنید.

منبع: قیمت روز طلا و سکه در بازار آزاد تهران

محصولات ویژه

حلقه نامزدی | حلقه ازدواج

انگشتر طلا 

آغاز تغییر برخی مدیران راه و شهرسازی

 اواخر مرداد ماه سال 92 عباس آخوندی در جلسه شورای معاونان و مدیران وزارت راه و شهرسازی، با تاکید بر استفاده از نظرات وزیر سابق (علی نیکزاد)، گفته بود: نگران تغییر و تحولات نباشید، فقط برخی از برنامه‌ها مورد بازنگری قرار خواهد گرفت.
وی  با تاکید بر این‌که اهل تغییرات اتوبوسی نیستم، گفت: تنها ممکن است با توجه به برنامه‌های دولت تدبیر و امید برخی از برنامه‌ها مورد بازنگری قرار گیرد و با توجه به ضرورت‌های کنونی کشور برنامه‌های جدید در حوزه‌های راه و مسکن اجرا شود.
این در حالی بود که در سال 92 بیش از ظرفیت یک اتوبوس تغییرات مدیریتی توسط وزیر تازه وارد راه و شهرسازی صورت گرفت. حال پس از حدود سه سال به نظر می رسد بار دیگر تغییرات اتوبوسی وزارت راه آغاز شده است. وزیر راه و شهرسازی پیش از خداحافظی نمایندگان مجلس نهم مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن را برکنار و حکم یک مدیر بخش صنعتی را برای این پُست امضا کرد.
آخوندی در ادامه به فاصله اندکی از حضور نمایندگان مجلس دهم در بهارستان، وزیر راه و شهرسازی دست به قلم شد و دو مدیرکل راه و شهرسازی استان های تهران و قم را تغییر داد.
وی اخیرا هم طی حکمی شهرام ملکی را به عنوان مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان کردستان منصوب کرده است.
بر اساس ادعای مطرح شده در گزارش تسنیم، به نظر می رسد با تغییرات مدیریتی طی هفته‌های اخیر در زیرمجموعه های وزارت راه و شهرسازی، "اتوبوس تغییرات" پس از حدود سه سال به رانندگی وزیر راه به راه افتاده است.

عقب‌گرد 60 واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه 12 خرداد ماه 95، با کاهش 60 واحدی به رقم 76 هزار و 84 واحد رسید.

شاخص کل‌هم‌وزن اما با افزایش 14 واحدی عدد 13 هزار و 779 واحد را به نمایش گذاشت.

امروز همچنین شاخص سهام آزاد شناور با کاهش 5 واحدی به رقم 84 هزار و 812 واحد رسید.

شاخص بازار اول نیز در حالی با کاهش 74 واحدی به رقم 53 هزار و 222 واحد دست یافت که شاخص بازار دوم با افزایش 63 واحدی عدد 166 هزار و 481 واحد را به نمایش گذاشت.

امروز همچنین شاخص کل فرابورس (آیکفس) با کاهش یک واحدی روی رقم 814 واحد ایستاد.

امروز معاملات سهام در نماد معاملاتی سه شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان با 31 واحد، بانک پاسارگاد با 20 واحد و پالایش نفت بندرعباس با 16 واحد کاهش بالاترین تاثیر منفی را در محاسبه شاخص کل بورس به نام خود ثبت کردند.

درمقابل معاملات سهام در نماد معاملاتی سه شرکت ایران خودرو با 30 واحد، پتروشیمی پردیس با 27 واحد و بانک کارآفرین با 19 واحد افزایش، بالاترین تاثیر مثبت را در برآورد این نماگر به دوش کشیدند.

ارزش کل معاملات بورس امروز تهران به بیش از 177 میلیارد تومان بالغ شد که ناشی از دست به دست شدن 853 میلیون سهم و ارواق مالی قابل معامله طی 79 هزار و 352 نوبت داد و ستد بود.

طی معاملات امروز نماد معاملات شرکت‌های افرا نت، گروه صنعتی بارز، گروه صنعتی قطعات اتومبیل ایران، پتروشیمی فجر، گروه صنعتی پاکشو، شیرین‌دارو، کارخانجات تولیدی شهید قندی یزد از سوی ناظر بازار سهام متوقف و در مقابل نماد معاملاتی شرکت‌های نفت ایرانول، همکاران سیستم، تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا، بیمه نوین بازگشایی شدند.

امروز همچنین برای نخستین‌بار 10 درصد از کل سهام شرکت واسپاری ملت متعلق به شرکت گروه مالی ملت در بازار دوم بورس تهران به قیمت هر سهم 106 تومان کشف قیمت شد. همچنین امروز نماد معاملاتی اوراق صکوک اجاره گروه سرمایه‌گذاری مسکن با توجه به پرداخت آخرین اجاره‌بهای سه ماهه این اوراق در روز دوشنبه‌ این هفته، در پایان معاملات امروز متوقف شد؛ همچنین امروز یک میلیارد و 500 میلیون سهم در دست انتشار شرکت اعتباری ثامن (در شرف تاسیس) به قیمت هر سهم یکصد تومان از طریق بازار فرابورس پذیره‌نویسی شد.

براساس گزارش فارس، امروز در بازار فرابورس 158 میلیون حق تقدم بانک آینده در بازار پایه توافقی میان کدهای درون گروهی سهامدار عمده جابجا شد. این در حالی است که در این نماد معاملاتی با وجود سفارش عرضه 50 میلیون سهمی اما تقاضای 340 میلیون سهمی به قیمت هر سهم 10 تومان در پایان معاملات امروز درج شد.

در نماد معاملاتی فولاد کاویان نیز امروز 39.5 میلیون سهم به ارزش کمتر از 6 میلیارد تومان در بازار پایه توافقی از کد سهامدار عمده حقیقی با معامله درون‌گروهی روبرو بود.

در نماد معاملاتی باغ‌میشه اما امروز 37میلیون سهم به ارزش بیش از 9 میلیارد تومان از سوی سهامدار عمده حقوقی کدبه کد شد.

شرکت توسعه شهری توس‌گستر نیز امروز شاهد معاملات کد به کد سهامدار عمده حقوقی در جریان بازار خرده‌فروشی بورس تهران بود.

در زامیاد اما امروز بیش از 16 میلیون سهم به ارزش بیش از 1.5 میلیارد تومان کد‌به‌کد شد.

در سخت‌آژند نیز امروز اندکی بیش از 10 میلیون سهم به ارزش بیش از 5 میلیارد تومان میان کدهای درو‌ن گروهی سهامدار عمده حقوقی جابجا شد.

امروز همچنین گسترش صنایع انرژی آذراب به دنبال برنامه معاملات انتقالی خود شاهد جابجایی 8 میلیون سهمی به ارزش بیش از 2 میلیارد ریال به کدهای درون‌گروهی سهامدار عمده بود.

همچنین لیزینگ رایان سایپا نیز امروز شاهد جابجایی 7 میلیون سهمی به ارزش بیش از 2 میلیارد تومان در این نماد معاملاتی بود.

همچنین در نماد معاملاتی بانک پاسارگاد امروز علاوه بر معاملات دوطرفه از سوی سهامدار عمده حقیقی بازار سهام شاهد بازارگردانی ضعیف سهام در این نماد معاملاتی بود.

بازار سهام همچنان گنگ و سردرگم


امروز بازار سهام همپای بازارگردان‌ها در نمادهای معاملاتی پیش‌رو از جمله خودرویی‌ها شامل معاملاتی گنگ و سردرگم در کلیت معاملات امروز تالار شیشه‌ای بودند این در حالی بود که حتی عرضه اولیه سهام یک شرکت جدید نیز نتوانست شادابی چندانی را دست کم برای گروه‌های مالی و نهادهای وابسته به آن فراهم کند.

آنچه که این روزها در بورس تهران رقم می‌خورد فقر شدید نقدینگی و بی‌میلی سهامداران برای حضور در گروه‌ها و نمادهای معاملاتی پیشرو است. در عین حال درجا زدن قیمت سهام خودرویی‌ها و عدم ورود جریان نقد عملیاتی در این شرکت‌ها باعث شده تا زیر سایه سنگین رکود بر فضای کسب و کار بورس تهران نیز درجا زند.

امروز در گروه سایر کانی‌های غیرفلزی بودجه برآوردی شرکت شیشه و گاز با سرمایه 25 میلیارد تومانی برای سال مالی منتهی به پایان اسفندماه 95 به رقم 2328 ریال اعلام شد. این در حالی است که سود هر سهم پس از کسر مالیات «کگاز» در گزارش قبلی این سال مالی 257 ریال اعلام شده بود که اکنون با تعدیل مثبت 806 درصدی خود را آماده بازگشایی در هفته آینده کرده است.

در این نماد معاملاتی که پیش از این بنیاد مستضعفان از عدم تصمیم برای فروش زمین خبر داده بود به تازگی آگهی مزایده فروش زمین مهرآباد این شرکت منتشر شده و گزارش‌ها حاکی از واگذاری این دارایی‌ به شرکت نوشابه ساسان حکایت دارد که بر این اساس سهامدار عمده بنا دارد این درآمد غیرعملیاتی را از طرق افزایش ظرفیت تولید و فروش شرکت به سود عملیاتی مداوم تبدیل کند.

امروز بازار سهام بازاری خنثی و رخوت‌آور بود که همچنان تک‌سهم‌ها و شرکت‌های کوچک به ویژه در گروه غذایی‌ها و قطعه‌سازان را مورد توجه خود قرار داده بود.

شرایط صدور کارت بازرگانی تغییر می‌کند

 ولی‌الله افخمی‌راد گفت: برای صدور کارت بازرگانی مراحل پذیرش در اتاق‌های بازرگانی انجام و با امضای اول رئیس اتاق بازگانی هر استان و رئیس سازمان صنعت ومعدن هر استان صادر می شود.

رئیس سازمان توسعه تجارت با تاکید بر اینکه شرایط صدور کارت بازرگانی تغییر می کند، افزود: کمیته ای متشکل از سازمان توسعه تجارت، گمرکات و اتاق بازرگانی تشکیل و تصمیم گیری شده وقتی کارت بازرگانی صادر می شود تا زمانی که دریافت کننده کارت یا کسی که برای تجارت کارت دریافت کرده است، اطلاعات اهلیت آن در گمرکات و سایر دستگاه های اجرای تایید نهایی نشده باشد، تا سقف مشخصی تجارت کند مثلا در واردات کالا در مرحله اول تا ۵۰۰ هزار دلار بتواند انجام دهد و به تدریج اگرتعهدات خود را نسبت به فعالیت اقتصادی خود به موقع و پرداختهای حقوق ورودی و مالیات بر درامد را انجام داد به تدریج در میزان تجارتی که می تواند انجام دهد افزوده خواهد شد و به محض اینکه اهلیت آن تایید شد می تواند رقم های بیشتر هم انجام دهد.

وی گفت: این موضوع پیشنهادی است که مورد تصویب کمیته اولیه قرار گرفته است و در صورت تصویب ابلاغ خواهد شد.
افخمی راد اظهارداشت: بیشتر کسانی که الان کارت بازرگانی دریافت می کنند افراد حقوقی هستند و بعد از اینکه مدارک خود را ارائه دادند اعم از سوابق تجربی و شرکت در کلاس های آموزشی اگر شرکت کرده باشند، کارت صادر می شود منتهی کارتی که در ابتدا صادر می شود دارای محدودیت رقم تجاری است.

براساس گزارش مهر، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: این محدودیت گذاشته شده تا کسی که کارت را دریافت می کند برای مدت زمان مشخصی اهلیت آن در زمینه رعایت قوانین مقرارت به اثبات برسد همچون صدور گواهینامه راهنمایی و رانندگی که فرد دارنده گواهینامه در تردد در مناطق مختلف محدودیت دارد.

رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: در حال حاضر برای کسانی که ۲۶ ساله هستند کارت صادر شود و ۲۵ سال پیشنهاد شده، تحصیلات هم دیپلم است و تنها محدودیت برای واردات است اما برای صادرات هیچ محدودیتی وجود ندارد.

تاثیر کاهش نرخ سود سپرده‌ها بر مسکن

بازار مسکن همواره از شاخص‌های مهم اقتصادی تاثیرپذیر بوده و یکی از پیشران‌های اقتصادی به شمار می‌رود. به همین دلیل یکی از مهمترین بخش‌هایی است که به طور مستقیم از تصمیمات دولتی تاثیر گرفته و با نوسان روبرو می‌شود.

هرچند که دولت یازدهم سعی کرده تا تصمیمات اقتصادی را بر مبنای کنترل بازار مسکن پایه گذاری کند تا این بازار بازهم دچار افزایش قیمت ها نشود اما همواره یکی از پرسش های مهم فعالان اقتصادی این بوده که سیاست های دولت چه تاثیری را بر بازار مسکن خواهد گذاشت.

یکی از مهمترین فاکتورهایی که به گفته کارشناسان بر کنترل و رکود بازار مسکن موثر بوده، نرخ سود بانکی است که در سال‌های گذشته تا سقف های بالاتر از ۲۲ درصد هم به سپرده گذاران، سود پرداخت می کرد. باوجودی که شورای پول و اعتبار در آخرین تصمیم گیری خود نرخ سود سپرده ها را به ۱۸ درصد کاهش داده است اما هنوز هم فعالان اقتصادی معتقدند باید بیش از این کاهش پیدا کند.

سال گذشته آبان ماه بود که حامد مظاهریان معاون وزیر راه و شهرسازی به سود بالای سپرده ها در بانک ها انتقاد کرده بود. وی در گفتگو با مهر دلیل وضعیت کنونی بازار مسکن سود کمتر به نسبت سرمایه گذاری در بخش ساختمان دانست و گفته بود: باید تغییرات جدی در این بخش انجام گیرد تا سپرده گذاری سود کمتری نسبت به سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف تولید داشته باشد.

به گفته وی باید نرخ سود سپرده گذاری در این بخش کاهش پیدا کند تا افراد وارد چرخه تولید شوند، در غیراین صورت ترجیح می‌دهند با سپرده‌گذاری و تلاش کم همان سود تولید را به دست بیاورند.
تاثیر کاهش نرخ سود سپرده بر بازار اجاره

مظاهریان با تاکید بر اینکه بالابودن نرخ سود سپرده‌های بانکی، بازار را به اشتباه می‌اندازد، ادامه داد: بالابودن نرخ سود سپرده‌ها به دلیل سیاست‌های ضدتورمی دولت است. برهمین اساس، دولتمردان قصد دارند تا یک توازنی را بین رکود و تورم برقرار کنند.

هرچند که نرخ سود بانکی برای سپرده‌های یکساله به ۲۰ درصد رسیده است، اما گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که این نرخ به حدود ۱۸ درصد کاهش پیدا می‌کند و شورای پول و اعتبار در حال بررسی این موضوع است.

در واقع کارشناسان پیش بینی می‌کنند که با کاهش نرخ سود سپرده‌ها، سرمایه گذاران پول های خود را از بانک‌ها خارج کرده و به سمت بازارهای سرمایه‌ای می‌روند که همین امر هم می‌تواند یکی از عوامل تورم زا در بخش‌های مختلف از جمله بازار مسکن باشد.

براساس گزارش مهر، کاهش نرخ سود سپرده های بانکی بر بازار اجاره بها هم تاثیر زیادی دارد، چراکه هرساله بازار اجاره متاثر از نرخ تورم و شرایط اقتصادی کشور تغییر می‌کند بنابراین نرخ سود سپرده ها هم بطور مستقیم بر این موضوع اثرگذار است.

در این خصوص حسام عقبائی رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک گفته بود: کاهش نرخ سپرده‌های بانکی می‌تواند موج‌های افزایش قیمت اجاره‌بهای مسکن را برطرف کند و اجاره‌بهای مسکن در سال۹۵ با کاهش نرخ سود بانکی متعادل می‌شود.

به گفته وی در سال‌های اخیر با وجود کاهش قیمت مسکن، اجاره‌بها افزایش یافته که نشان می‌دهد عوامل دیگری در تعیین اجاره موثر بوده است. برخی از مردم و مالکان، رشد اجاره‌بها را با منافع سپرده‌های بانکی خود قیاس میکنند، یعنی ارزش ملک خود را با سپرده بانکی تطبیق می‌دهند و آن وقت اجاره‌بها را تعیین می‌کنند. کاهش سود بانکی می‌تواند این موج به‌وجودآمده در اجاره‌بها را برطرف کند.

بنابراین باید دید که آیا کاهش نرخ سود سپرده‌های بانکی می‌تواند، سرمایه گذاران را به سمت بازار مسکن سوق دهد و این بازار پس از ۴ سال از رکود حارج می‌شود یا نه؟v

یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال بازداشت شد

 سال گذشته شاهد بازرسی دفتر علی کفاشیان، رئیس وقت فدراسیون فوتبال از سوی نهادهای نظارتی بودیم اما با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست فدراسیون و برگزاری مراحل حساس لیگ برتر، این روند با توقفی موقتی مواجه شد.

با توجه به این مسئله نهادهای نظارتی روند بازرسی ها و تحقیقات را از روز گذشته از سر گرفتند. دستگاهی نظارتی دیروز بازرسی هایی را از شرکت افق سبز و کمیته فرهنگی صورت دادند که با هدف مقابله با ناراستی ها و تخلفات در فوتبال بود.

در ادامه این روند، امروز یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال که دارای پستی رسمی نیز در این مجموعه است، بازداشت شده و روانه اوین شد.

با توجه به اتفاقات صورت گرفته در روزهای اخیر، امید می رود که این دستگاه نظارتی با همراهی سایر نهادها و قوای کشور، گام هایی اساسی در اصلاح محیط فوتبال کشور داشته باشند.

افزایش 95 درصدی صادرات غیرنفتی

 مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: میزان صادرات کالاهای غیرنفتی در دو ماهه اول سال جاری در بزرگترین بندر تجاری ایران پنج میلیون و 574 هزار و 34 تن بوده که 95 درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است.

ابراهیم ایدنی با اشاره به عملکرد منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی از ابتدای فروردین تا پایان اردیبهشت سال 95 افزود: در این مدت 12میلیون و 944 هزار و 591 تن کالای نفتی و غیر نفتی در بزرگترین بندر تجاری ایران تخلیه و بارگیری شد.

وی تصریح کرد: از مجموع عملیات انجام شده در این بندر، هفت میلیون و 990 هزار و 591 تن مربوط به کالاهای غیر نفتی و چهار میلیون و 954 هزار و 162 تن اختصاص به مواد نفتی دارد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در ادامه میزان صادرات کالاهای غیرنفتی در بزرگترین بندر تجاری ایران را پنج میلیون و 574 هزار و 34 تن اعلام کرد که 95 درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته بوده است.

وی با اشاره به واردات کالاهای غیر نفتی خاطرنشان کرد: در این مدت، همچنین بیش از یک میلیون و 248هزار تن کالای غیر نفتی از طریق این بندر وارد کشور شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش 26 درصدی را نشان می دهد.

زنگنه: بازار نفت در حال بازگشت به تعادل است

یکصد و شصت و نهمین نشست اعضای سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) فردا (پنجشنبه ١٣ خردادماه، دوم ژوئن) در مقر دائمی این سازمان در شهر وین پایتخت اتریش برگزار می‌شود.

بیژن زنگنه در آستانه برگزاری یکصد و شصت و نهمین نشست عادی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) با بیان اینکه اوپک، نهادی برای حداکثر کردن منافع اعضاست که باید در راستای تثبیت بازار، فعالیت کند و بتواند در مواردی که بازار نامتعادل می شود، نقش مدیریتی داشته باشد، تصریح کرد: ایران از این نقش اوپک، حمایت می‌کند.

آن‌طور که وزارت نفت گزارش داده، وی تاکید کرد: اوپک به هر میزان این نقش را ایفا کند، ایران از آن در جهت اهداف، ساختار اصلی و اساسنامه اوپک حمایت می‌کند.

زنگنه با بیان اینکه ایران در یکصد و شصت و نهمین نشست اوپک در جهت ایفای این نقش تلاش می کند، تفاوت این نشست را با نشست پیشین (168) این سازمان افزایش صادرات نفت ایران عنوان کرد و افزود: صادرات نفت ایران در فاصله نشست 168 تا 169 اوپک دو برابر شده که این افزایش نه تنها تاثیر منفی بر بازار نداشته ، بلکه به خوبی جذب بازار شده است. 

بر اساس گزارش اقتصادنیوز، وزیر نفت افزود: جای خوشحالی دارد که بازار نفت با وجود برخی تخریب ها که در این مدت انجام شد، در حال بازگشت به یک وضع متعادل است. 

زنگنه درباره انتخاب دبیرکل اوپک در نشست روز پنجشنبه(فردا) این سازمان، با بیان این که هفت نامزد برای احراز این پست از کشورهای ایران، عراق، عربستان، اندونزی، نیجریه، اکوادر و ونزوئلا وجود دارد، گفت: با توجه به این که انتخاب دبیرکل نیاز به اجماع کامل اعضا دارد، برخی کشورها شانسی برای گرفتن این پست ندارند. 

زنگنه با بیان این که به طور معمول دبیرکل از میان کشورهای که نقش خنثی در اوپک دارند، انتخاب می شود، افزود: برای انتخاب دبیرکل باید منتظر برگزاری این نشست ماند، ضمن این که ایران به نامزدی که صلاحیت احراز این سمت را داشته باشد، رای خواهد داد.

خط پروازی مستقیم مسقط - مشهد برقرار شد

به نقل از پایگاه خبری برکینگ ترول نیوز، شرکت عمان ایر از امروز خط پروازی جدیدی بین مسقط و شهر مقدس مشهد برقرار می کند.

این دومین خط پروازی شرکت عمان ایر به مقصد ایران است. این شرکت در سال 2012 یک خط پروازی به مقصد تهران دایر کرده بود.

این پروازها به صورت روزانه و با هواپیماهای بوئینگ 737-800 انجام خواهد گرفت.

هواپیما در ساعت 14 به وقت محلی از مسقط پرواز خواهد کرد و ساعت 17 و 15 درقیقه در فرودگاه هاشمی نژاد مشهد به زمین خواهد نشست.

پردرآمدترین مشاغل در آگهی‌های استخدام

بازاریاب مسکن با درآمد ماهانه شش تا 10 میلیون تومان و مشاور املاک (تازه‌کار) با درآمد ماهانه هفت میلیون تومان همراه با آموزش رایگان در حین کار و 50 درصد پورسانت در سطح حرفه‌ای، در رتبه نخست پردرآمدترین نیازمندی‌های آگهی‌شده پنجمین روز هفته قرار گفته‌اند. همچنین در تعداد زیادی از آگهی‌ها مشاور املاک با درآمد ماهانه چهار میلیون تومان اعلام نیازمندی شده است.

در یکی دیگر از آگهی‌ها از یک مهندس عمران و معماری با درآمد ماهانه 10 میلیون تومان همراه با پورسانت و بیمه در محدوده نیاوران دعوت به همکاری شده است.