عکس های خفن

عکس های خفن

عکس های خفن

عکس های خفن

جملات زیبا

جملات زیبا و دلنشین جدید کوتاه


“شما می‌توانید برای مدت طولانی تظاهر کنید، اما یک روز همه‌چیز از بین می‌رود و شما تنها هستید.”

– ژان‌ریس

“من انتظار نداشتم که یک امید کوچک برای آینده بتواند کسی را به کلی تغییر دهد.”

– دای‌سیجی

“بازگشت به دیروز فایده‌ای ندارد، زیرا من آن‌زمان شخص دیگری بودم.”

-لوئیس‌کارول

“زمان طولانی‌ترین فاصله بین دو مکان است.”

– تنسی‌ویلیامز

“قدرت شما فقط تصادفی است که از ضعف دیگران ناشی می‌شود.”

– جوزف‌کنراد

“من او را در برابر عقل، در برابر وعده، در برابر صلح، در برابر امید، در برابر شادی، در برابر هرگونه دلسردی که می‌تواند دوست داشت، دوست داشتم.”

– چارلز‌دیکنز

“در اعماق آن تاریکی، من مدت‌ها آنجا ایستاده بودم، تعجب می‌کردم، می‌ترسیدم، مشکوک بودم‌، رویاهایی را می‌دیدم که هیچ انسان فانی قبلاً جرات نکرده است آن را ببیند.”

– ادگار‌آلن‌پو

“ما همه در داخل آفتابگردان طلایی هستیم.”

-آلن‌گینزبرگ

“اما توجه به این معناست که همه‌چیز را دوست داشته باشی.”

– سارا‌مانگوسو

“آنها همیشه می‌گویند زمان همه‌چیز را تغییر می‌دهد، اما شما در واقع باید خودتان آنها را تغییر دهید.”

اندی‌وارهول

“شما باید بدانید چگونه ردکردن را بپذیرید و پذیرش را رد کنید.”

– ری‌بردبری

“همه‌چیز به طرز وحشتناکی پیچیده بود. همه‌چیز به طرز وحشتناکی ساده بود.”

– اسکات‌اسپنسر

جملات زیبا و دلنشین جدید کوتاه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد